ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
1. Υπαναχώρηση /
Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που
αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του
καταστήματος μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και
ελαττωματικής ποιότητας ( λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση,
στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία).Σε αυτήν
την περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν εξολοκλήρου εμάς. Αν επιθυμείτε να γίνει
επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε
άμεσα εντός 48 ωρών.
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα
στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας).
Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις
τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο
του.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό
περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των
δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον για
όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση – επισκευή να
συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
Για όλες τις ανωτέρω
περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση – επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην
κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί,
χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το
προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία
συνόδευαν το προϊόν. Επίσης να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις
μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό
κατάστημα της επιχείρησης ΥΙΟΙ Ν. ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ
Ε.Ε.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η επιχείρηση ΥΙΟΙ Ν.
ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ Ε.Ε. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Όλα τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς του τελικού
καταναλωτή, τη συσκευασία πλήρη (με τα περιεχόμενα ), σε καλή κατάσταση και να
μην έχουν ζημιές από τον καταναλωτή.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής επικοινωνήστε μαζί μας με όλα τα στοιχεία της
παραγγελίας για να σας στείλουμε οδηγίες.
Επιστροφή παραγγελίας που γίνεται εξαιτίας ελαττώματος και υπαιτιότητας της
επιχείρησης μας, γίνεται χωρίς καμία χρέωση.
2. Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
α)Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία
β)Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα
μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την
ακύρωση της παραγγελίας σας.
γ)Εάν έχει αποσταλεί η παραγγελία θα πρέπει τουλάχιστον να εξοφληθούν τα
μεταφορικά έξοδα από/προς εμάς καθώς και το Φ.Π.Α. της απόδειξης ή τιμολογίου
εφόσον έχουν παρέλθει οι μέρες και δεν ακυρώνεται.
3. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Έξοδα
Αποστολής
Ολοκλήρωση παραγγελίας:
α)Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της
παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email καθώς και τον κωδικό της
παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
• να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
• να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
β)Δεν χρεώνεστε με έξοδα συσκευασίας.
γ)Η αποστολή των εμπορευμάτων από εμάς γίνεται με την 12nisos Courier - Κωακή Ταχυδρομική σε 1-5
εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα του προϊόντος, εκτός και εάν
συμφωνήσουμε άλλο τρόπο μεταφοράς (π.χ. Κτελ, μεταφορική κ.τ.λ.).